Jawor za pół ceny to część kampanii promocyjnej organizowanej przez Dolnośląską Organizację Turystyczną pn. „Dolny Śląsk za pół ceny”, której celem jest przedłużenie sezonu turystycznego i promocja dolnośląskich zabytków. Swoje podwoje otworzyły: Kryta Pływalnia Słowianka, Fitness Klub „Calvigym”, Muzeum Regionalne oraz Schronisko Młodzieżowe przy ul. Starojaworskiej, w którym już na kilka tygodni przed akcją brakowało miejsc noclegowych. Goście tłumnie odwiedzili też Kościół św. Marcina. Dużym zainteresowaniem cieszył się miejski projekt „Jawor w odsłonie trzech wież”. Po raz pierwszy można było obejrzeć od wewnątrz zabytkową wieżę muzealną. Wielu spośród zwiedzających nie kryło zauroczenia witrażami w Sali Rajców. – Jak zawsze podczas wyjątkowych uroczystości i imprez o charakterze turystycznym, w poszukiwaniu nowinek i dodatkowych atrakcji, Jawor odwiedzają przewodnicy turystyczni z Dolnego Śląska – informuje Leszek Światkiewicz, naczelnik wydziału promocji w urzędzie miasta. – W Sali Rajców spotkaliśmy wycieczki m.in. z Krakowa, Zielonej Góry, Sieradza, Oławy i Wrocławia – dodaje.
Wiemy też, że byli m.in. lubinianie, polkowiczanie i głogowianie.
Jawor za pół ceny okazał się akcją na tyle udana, że mieszkańcy miasta, a także regionu czekają na powtórkę.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?