Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jawor promował się w Berlinie

mr
Piotr Krzyżanowski
W Berlinie odbyła się 45. edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin 2011.

Tradycyjnie, wśród wystawców z Polski, nie zabrakło Jawora, który w tym roku, w związku z realizacją projektu pn. „Kampania promocyjna na rzecz rozwoju turystyki i kultury w Subregionie Gór i Pogórza Kaczawskiego”, promował się wspólnie z przedstawicielami z regionu- Złotoryją, Świerzawą oraz Powiatem Jaworskim i Złotoryjskim.

Berlińskie targi to jedno z najważniejszych światowych spotkań branży turystycznej i jednocześnie znaczące wydarzenie medialne, które co roku przyciąga rekordową liczbę wystawców i dziennikarzy z ponad 200 krajów. Jak potwierdzają najświeższe statystyki, podczas tegorocznej edycji imprezy, w 26 halach o łącznej pow. 160 tys. m2 zaprezentowały się 11 163 organizacje, które odwiedziło w sumie 100 tys. gości z branży oraz ok. 60 tys. odwiedzających.

Wspólna, bogata oferta promująca „Subregion Gór i Pogórza Kaczawskiego” cieszyła się dużym zainteresowaniem. Przygotowane przez partnerów projektu wydawnictwa, w formie map, ilustrowanego albumu, przewodników turystycznych w trzech wersjach językowych, zawierających informacje o wszystkich ważniejszych wydarzeniach i miejscach godnych odwiedzenia, a także ciekawe materiały promocyjne sprawiły, że zainteresowanie targową ekspozycją było naprawdę duże, zarówno przez podmioty branżowe, jak i turystów indywidualnych. Była to więc doskonała okazja do zapoznania gości zagranicznych z walorami turystycznymi i kulturowymi „Krainy Wygasłych Wulkanów” oraz ukazania jej jako miejsca łączącego w sobie tradycje z nowoczesnością, poprzez inwestycje i produkty turystyczne, które powstały w regionie w ostatnim czasie.

Pytania odwiedzających dotyczyły najczęściej głównych atrakcji Subregionu, odbywających się na jego terenie imprez, a także ofert noclegowych, miejsc wypoczynku oraz możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Nie brakowało turystów, którzy chętnie rozmawiali, wymieniali doświadczenia, zadawali konkretne pytania.

Nasza obecność w Berlinie była bardzo szczególna, ponieważ w tym roku Polska była krajem partnerskim targów. Dzięki narodowej kampanii promocyjnej „Move Your Imagination”, składającej się m.in. z multimedialnego, trójwymiarowego widowiska poświęconego Polsce, koncertów, prezentacji artystycznych, występów najlepszych tancerzy programu „Your Can Dance” w choreografii Agustina Egurroli, Polska zaprezentowała się nie tylko jako kraj o niezwykłej różnorodności kulturowej i krajobrazowej, ale też silne, europejskie państwo, pełne kreatywnych mieszkańców, bogate w walory turystyczne i nowe technologie.

Zobacz też: Zapisy do Gminnego Przedszkola w Wiadrowie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jawor.naszemiasto.pl Nasze Miasto